sobota, 27 maja 2017

Przyjaciółka z internetu / Friend from internet

Dzisiaj o internetowej przyjaźni.
Generalnie za dobrego zdania o internetach nie mam, ponieważ po tamtej stronie ekranu jest ktoś anonimowy, raczej należy być ostrożnym niż wylewnym, szczerym czy przyjaznym. Tak mi się wydaje...
Pewnego dnia w przepastnych internetach poznałam Juanę - i myślę że mogę użyć określenia przyjaźn, chociaż znamy się tylko komputerowo, bo dzielą nas kilometry. Asia - jak twierdzi - jest moją psychofanką, a ja podziwiam jej wszechstronność. Szyje piękne torebki (mam jedną), robi wełniane zabawki przytulaczki, szyje, klei, dekoruje....A wszystko estetyczne, staranne, oryginalne.
Zdolniacha:)
Moje dziecko jest właścicielem królisi z kompletem ubranek i akcesoriów, cudna!!
Zapraszam na blog Juany. A to mój prezent dla jej mamy - broszka Magnolia.


Today few words about an internet friendship.
In general I do not have too good opinion about internet because at the other side of screen there is someone anonymous, I'd rather should be more careful than open-minded, honest friendly. I seems to me at least...
One day in the internet I met Juana - and think that in this case I can use word "friendship" although we have never seen each other because of distance. Asia - as she thinks - is my psychofan and I look up to her versatility. She sews beautiful handbags (I have one), makes woolly toys, glues, decks out... And everything is aesthetic, careful, original.
My daughter is an owner of Lady Rabbitt with set of clothes and accessories - it's amazing!!
Please see Juana's blog and some of her masterpieces below (and above there is a gift from my for Juana'a mother - a brooch Magnolia).







2 komentarze:

  1. Przytkało mnie trochę... Dziękuję :) ! To baaardzo miłe . Uwielbiam Twoją Biżuterię i już mam kilka par kolczyków i 2 bransoletki :D . Gdy zakładam czy kolczyki, czy bransoletkę- czuję się wyjątkowo. Bo i biżu jest wyjątkowe- cudnie wykonane, mające to "coś" i jedyne. Jedyne takie. Niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, cieszę się, że mam taką ambasadorkę:)

      Usuń