niedziela, 26 marca 2017

Jej potret :) / Her portrait :)


Dzień Matki. Ponieważ nie publikowałam do tej pory swoich zdjęć- dzisiaj mój portret narysowany rączką mojej czteroletniej córci. Cieszy mnie, że zawsze na jej portretach mam duży uśmiech, mam  też  duże uszy- chociaż to drugie cieszy mniej....:)
Tytuł dzieła "Mama z językiem". Najlepszego dla wszystkich Mam!
I jeszcze  moje ostatnie prace- seria Coloured Moments.

Mother's Day. Because I haven't published my photos yet - today my portrait made by my 4yo daughter. I'm happy  I have always a big smile on my portraits made by her. I have also big ears - but this makes me happy less :)
The title: "Mom with tongue". Best wishes for all Moms!

And my last items - Coloured Moments series.









4 komentarze:

  1. Piękny portret :) . I równie piękne sutaszki :D . Z wiadomych powodów kolczyki są te naj najpiękniejsze :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że na żywo też ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny portret :)
    A u nas dzień Mamy dopiero w maju :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świętuję podwójnie;) Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń