sobota, 24 września 2016

Lepidolit i inne kamienie / Lepidolite and other stones

Kocham minerały, ale o tym już pisałam. Zawsze ciężko mi się rozstać i daję sobie czas na nacieszenie się. Niektóre z nas kupują buty, inne torebki... Ja kamyki. 

W nowym naszyjniku piękny brazylijski lepidolit - rzadki, pięknie wybarwiony, połyskujący. Trzymałam kilka miesięcy, aż nadeszła pora się rozstać:)

Drugi naszyjnik to połączenie filigranu metalowego i agatu, który też swoje odleżał, zanim poczułam, że to jego moment. 

Mile widziane wszelkie podpowiedzi ciekawych sklepów z minerałami - na całym świecie. 

I love minerals, I have already said it. It's always tough for me to say them goodbye and I always give myself a time for enjoying. Some of us buys shoes, others purses.. I buy stones. 

In the new necklace there is the beautiful Brazilian lepidolite - rare, beautifully dyed, shiny. I have held it for few months, now it's time to use it  :)

The second necklace is made as combination of metal filigree and agate which had been waiting before I felt the urge to use it.

If you know any interesting shop with minerals all over the world - give me a shout!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz