czwartek, 31 grudnia 2015

To był rok, dobry rok.... / It was a good Year...

Właśnie się kończy. Rok dużych zmian dla mojej rodziny, trudnych decyzji, wielu radości. Przeprowadziłam się, zorganizowałam mój dom od nowa, wróciłam do mojego hobby, wciąż się uczę, rozwijam, spełniam. Zaczęłam zajmować się biżuterią ze srebra - efekt poniżej :)
Niezmiennie czuję się szczęśliwa, czego wszystkim życzę:).
Kolejnego dobrego Roku 2016.

P.S.
I oczywiście zapraszam do odwiedzenia mojego sklepu na Etsy :)


It's just going to the end. The year of big changes for my family, hard decisions, lot of joy. I moved to the other country, organized my new home from the basics, came back to my hobby, I still learn, delevop, come true. I started to make a jewellery from silver (wire wrapping) - first effect below :)
I still feel happy and I wish you the same :)
Happy New Year!

P.S.
Of course please feel invited to see my shop at Etsy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz